Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 43 comentaris Enviar un comentari

La Falange reapareix per tornar a atacar les consultes

Titlla de “Fills de puta” els qui “persegueixen la fragmentació d'Espanya” en un vídeo amb imatges de les taules de vot anticipat de Barcelona Decideix

Assegura que es pot votar encara no s'estigui empadronat a la ciutat

Votacions anticipades de Barcelona Decideix Foto: ARXIU.

VÍDEO: La Falange ataca Barcelona Decidex

La Falange ha reaparegut per tornar a atacar les consultes sobre la independència de Catalunya. En aquesta ocasió amb en un vídeo en què es poden veure imatges de diverses taules de vot anticipat de Barcelona Decideix i amb el que qualifiquen com “la papereta de la Falange”, que transmet aquest insult: “Com qualificaria els qui persegueixen la fragmentació d'Espanya? De fills de puta”.

En un comunicat, la Falange acusa l'organització de Barcelona Decideix de “falta de fiabilitat” en la recollida de vot, assegurant que es pot votar “tantes vegades com es vulgui” i que no cal residir a Barcelona per fer-ho. “Encara que no visquis a Barcelona, el teu vot es colarà en la majoria d'intents”, asseguren en el comunicat. De fet, en el vídeo asseguren que dues persones “de Cornellà de Llobregat”, que ensenyen el DNI en el vídeo, “van aconseguir” votar, tot i que després no es veu en cap moment ni la persona ni es pot comprovar si realment va ser així.

A més consideren que la pregunta de la consulta diu “mentides” perquè es menciona la “nació catalana”, un terme que, segons diuen “en el que no es posen d'acord sobre el seus límits geogràfics. És només Catalunya? I el Regne de València? I les Illes Balears? També inclou part d'Aragó o de França?”. I continua el comunicat amb aquesta frase: “És el que comporta inventar-se nacions”.

Darrera actualització ( Dijous, 31 de març del 2011 09:13 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Ferran de Miguel Barnils (Canaletes)

La LLei de Partits, no compte per aquesta gentussa?

avatar Jordi Mateu

Anava a fer una brometa: "ha aribat el circ a la ciutat". Després he pensat que la honrada gent del circ no mereix que la barregin amb aquesta gentussa feixista. Poc cal afegir-hi, només menyspreu.

avatar Jaume Urós

Anem pel bon camí els espanyols ja estan cremant els ultims cartutxos ara treuen els feixistes i als gossos a passejar. Aquests son els defensors de la unitat amb Espanya, cada cop tenim l' objectiu més a prop, de veritat.


Per cert això que diuen que els no empadronats poden votar és totalment mentida... el que s' haurien de preguntar és per que qualsevol d' aquestes taules agafa més vots que els que ells veuen en qualsevol el·lecció a Catalunya.

avatar Francesc Rosell Rosell

Ho sento, però no pot ser que un diari com aquest perdi el temps amb aquests carallots. Aquest tipus de pseudo-noticies les heu de deixar per pseudo-periodis tes com els d'e-noticies.

avatar sant tors (paris)

Dos remarques: primerament constato el llenguatge insultant dels falangistes. i segonament jo trovo que tenen rao quan volen defensar una defracmentacio d'espanya. El problema és que Catalunya no és espanya, sino una conquesta dels castellans, . Els catalans som com qui diria espanyols postissos, i obligats a ser ho ( jo no pq sortosament no tinc cap dni espanyol) i quelcom de postis, es pot desengainxar molt fàcilment de la resta. Exemple, el que té una cama postissa, a la nit la treu per anar a dormir. Doncs aixo

avatar Francisco González Umpierrez (Las Palmas)

XDDDD El úncio diario afín al separatismo,es un diario de pacotilla que publica cosas de peridismo de tercera categoría.


En cuanto a la noticia, no es más que la lucha de falangistas contra nazis separatistas, 2 caras de la misma moneda.

avatar Agustí Martí

AVUI, no fiqueu notícies de grups marginals. Y ara que llegeix al de Las Palmas, per tant ja hem d'escomençar a construir camps de concentració.

avatar Tom Niemi

Fa gràcia que mostren com ignorants són. Pots guardar vots si vots fins i tot potser més que un cop ARA però no són vots sinó vots anticipades que seran introduït a una programa que faré validació que no és pot votar 2 cops etc. però ja, qualsevol cosa que es diu veu alta o en públic ha de ser 100% veritat i quan dic que la gent de falange són la gent més culta de planeta segur que fins i tot ells ho creuen :)

avatar Carles Manrique Pérez (Collblanc)

tom ets finlandés? ho dic pel teu nom, i per cert, NO es pot votar si  ets de Barcelona.

avatar Jaume Urós

Umpierrez que va a ir Anesvad a la plaza de tu pueblo venga a recoger el paquetito de comida destinado a africanos desnutridos.

avatar Jordi Floriach

Doncs a mi em sembla que el video aquest està prou bé, perque, a banda d'insultar -cosa congènita dels feixistes-, bàsicament el que fa és promoure la participació, que ja va bé.

avatar josep perxes

Exacte. El que transmet més el vídeo és la ignorància i promou el contrari.


CATALANS: ens convé un bon PP a Madrit


Cabezadepueblo: molt ben fet el vídeo. Crec que series un bon president per Españñña!!

avatar josep serret

Jo no soc espanyol, vaig néixer a catalunya, a mi espanya no mi ha donat res , tot ben al contrari, mi ha tret o en vol treure el màxim de tot, per imperatiu legal, tinc que sentir me españolito , per segons quins tràmits, ara, fco.fernandez, XDDDD ? que collons es això ?els falangistes sou un record del pasat,sou aliadts dels goberns opresors españols , psoe, pp, el vostre lenguatge demostre la vostra cultura, i la vostre inteligencia, sou la merda del cul español,aqui la fiscalia tindria que actuar d`ofici, i fer servir la llei de partits, ! no es clar, aquesta llei es nomes per els partits i/o paissos separatistes !vergonya tindria que fer a quansevol persona que defensi amb aquests arguments l` unitat de quansevol cosa, sou una reserva espiritual en vies de desaparicio, per aixo actueu d`aquesta manera, us queda poca vida, aprofiteula per xingar amb qui sigui,pero dexeu a les persones lliures i inteligents, que visquin la seva vida a la seva manera, FERVOS FOTRA....mdt

avatar Rafael Climent Brossa (Rubí)

Si els FILLS DE PUTA tinguessin ales i volessin. els feixistes espanyols( que són una majoria), només cal llegir aquest africà cavernícola de "Las Palmas" els catalans, no  veuríem mai el sol.

avatar Tyler Durden (Girona)

Quina colla de desgraciats!


Endavant amb les consultes!

avatar Francisco González Umpierrez (Las Palmas)

Estimados campesiones separatistas , sé que todos los que escribis aquí sois de pueblos de menos de 1000 habitantes, y no os enterais de nada, estais ocupados ordeñando cabras y plantando patatas.....


El separatismo radical y el falangismo, son ambos, extremismos reprochables y deplorables. Son 2 caras de la misma moneda : el fascismo xenófobo, uno, el falangista, va contra la pluralidad de La Nación Española, la otra, va en contra de la Unidad Nacional de España. Unos contra la cohesion, otros contra la diversidad, 2 ideologías, afortunadamente, residuales y "frikis" en nuestro país. Recordemos que en el Parlamento  Autonómica de Cataluña sóla hay 14 diputados separatistas, mientras que en el Parlamento Nacional, que es donde reside la soberanía, sólo hay 3 frikis separatistas. En cuanto al falangismo, carece de representación parlamentario. Por tanto, el problema mas importante dentro de estos exteemismos es el separatismo nazi.

avatar Andrew Mahoney (Artesa de Lleida)

A veeeure.... aquests senyors de la Falange no saben que el què hi diu al teu DNI no té perquè tenir res a veure amb el lloc on estas empadronat?  Jo estic empadronat a BCN des de fa un temps, però al meu DNi hi diu LLeida. Quan vaig a votar, ningú em posa probemes, perquè l'important no és el teu DNI, sinó el que hiu diu al Cens Electoral! El que els fa por no és la fragmentació d'espanya, els fa por la democràcia, igual que al PP i al PSOE.


A mi aquestes persones no m'importen el més mínim. Per cert, el vídeo l'hauria fet millor el meu cosinet

avatar sant tors (paris)

Gonzalez, he prés la paciencia de llegir el teu comentari, cosa que ja no volia fer més.  Remarco que insultes molt ménys qu'abans pero segueixes ménystenint els no espanyols és a dir en el cas present els catalans. El fet de voler una separacio, és a dir una independéncia, no implica de cap manera una nocio de feixisma. No sé d'on has tret aquesta relacio. La nacio espanyola existeix, és un fet que ningu pot negar, com tc es pot negar l'existéncia de la nacio catalana. Només cal que cerquis la definicio de Nacio. . En serio, m'agradaria que expliquessis la relacio entre el fascisme xenofob i el desitg d'independéncia. Jo no hi veig cap punt comu. Pero si que veig fascisme, en els que volen impedir el desitg legitim d'un poble. No parlo de falange, pq aixo son idees filosofiques d'altres temps, no vinculants avui, sino de l'actualitat

avatar Jorge Manzanares Aznar

Victimismo,siempre victimismo...lo necesitais más que del agua para vivir.No importa que Falange sea algo totamente minoritario y que no nos representa ni a los antinacionalist as mas furibundos como yo.Ya que son el pasdado,que si acaso no condenare,pero son ya el pasado y por tanto solo a ellos representan.No cuela eso de que los malvados españoles están lanzando los perros,como dice algún estúpido...en el resto de España ni están enterados de estas carnavaladas.


Por cierto,no me extrañaria que detrás de esa Falange hubiesen "jordis","oriols","rogers","laias" y "abrils"...gente con carnet de SI o ERC que simplemente saben que os nutris de victimismo.Cuidar no contraten a un sicario colombiano y después digan que han sido los perversos españoles.

avatar Jordi VallsCapdevila (Barcelona)

Separatistas y Falange: los extremos se tocan.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Sabadell

MANIPULADORS/ES

GRUP CATALA DE TREBALL, ETT, S.L.

24/05/12 16:45 - SABADELL

FARMACÈUTICA

GRUP CATALA DE TREBALL, ETT, S.L.

24/05/12 16:41 - SABADELL

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter