L'alcalde de Sort, Agustí López, ha anunciat a la secció local de CDC que no es presentarà com a cap de llista a les eleccions municipals del 22 de maig. S'acaben així més de vint anys d'alcaldia de López a la capital del Pirineu. L'alcalde feia unes quantes setmanes que rumiava la decisió. Finalment, ha pesat més afavorir la renovació després de dues dècades com a alcalde i la possibilitat de deixar pas a nous lideratges en el partit.
Llàtzer Sibis serà ara el cap de llista de CiU a Sort. Sibis va ser el número dos de CiU en les eleccions anteriors i durant aquest mandat ha estat la mà dreta de l'alcalde, amb la primera tinència d'alcaldia i el control de l'àrea d'Hisenda de l'Ajuntament.
López es dedicarà ara en exclusiva al Parlament, on és diputat.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.