El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, va presentar dijous a la nit, en un acte públic a Perafort, els 22 alcaldables de CiU al Tarragonès, és a dir, a tots els 22 municipis que té la comarca. Recoder en va destacar la valentia, ja que seran els primers que es trobaran que hauran de governar amb pocs diners a causa de la crisi, i això “ no és popular". Les candidatures de CiU s'han renovat en part, ja que han incorporat quatre caps de llista nous, a Salou, els Pallaresos, Tarragona i la Secuita.
Política
tarragonès
CiU, als 22 municipis
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 09-04-2011 Pàgina 12

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.