La independent Maria Perramon serà l'alcaldable d'ERC a Ribes de Freser. La seguiran en la llista Jordi Maymó i Toni Domènech. “Tenim en comú la il·lusió, l'esperit lluitador i de superació que ens ha permès anar assolint les fites que ens hem proposat”, ha manifestat. Professional de l'ensenyament, Perramon va néixer a Pardines, però quan tenia dotze anys va anar a viure a Ribes. És el primer cop que es presenta. El repte de la llista republicana serà millorar els resultats discrets del 2007, en què van obtenir un sol regidor. ERC ha destacat que, amb la cap de llista de Ribes, ja són quatre les dones que encapçalen candidatures republicanes al Ripollès.
Política
RIBES DE FRESER
Maria Perramon serà la cap de llista d'ERC
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 15-04-2011 Pàgina 11
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.