Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

ERC es desmarca del PSC i vol unitat contra la crisi

Anna Simó, ahir amb el candidat d'ERC a Gavà, Andreu Pérez Foto: ACN.

La portaveu d'ERC al Parlament, Anna Simó, es va desmarcar ahir del PSC i ICV, i va demanar unitat per reaccionar a la crisi econòmica. Simó va reclamar fins i tot als partits polítics “que tenen clar que treballen pel país” que “es posin al costat del govern” per intentar sortir de la crisi.

La dirigent republicana va instar l'executiu català a reflexionar sobre les retallades i a escoltar els partits. I, d'altra banda, va reclamar al PSC que doni suport a la seva iniciativa al Congrés per tal que el govern del PSOE pagui a la Generalitat els 1.450 milions que deu del fons de competitivitat.

Simó va defensar que el govern tripartit va haver de refermar l'estat del benestar, i va afegir que “no es tracta ara de passar-se la pilota”. “Mirem pel país, deixem els partits de banda; ERC ho vol fer”, va subratllar.

Darrera actualització ( Diumenge, 17 d'abril del 2011 02:00 )
Publicat a
  • Avui 17-04-2011 Pàgina 7

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Sebastià Pagès i Rambla (Malgrat de Mar)

Ara ja no ès hora de desmarcar-se'n. Ara toca dimitir tots els que heu format el tripartit.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter