Han estat quatre anys turbulents a Riudarenes, que ha tingut fins a tres alcaldes. Narcís Colomé defensa la moció de censura.
Era necessària la moció?
Bé, vist com van anar les eleccions del 2007 i que l'AIR de Gironès no va saber interpretar els resultats...
Què vol dir que no van saber interpretar els resultats?
En l'altre mandat AIR-PSC va guanyar 8 a 1, i en les últimes eleccions vam treure quatre regidors. Amb el 5-4 nosaltres no vam guanyar però ens vam sentir guanyadors. Ells van anar a sac a veure qui havia votat, a nosaltres, ni aigua, i això va portar una fractura al poble i a dins del seu mateix equip de govern, quan un regidor seu va marxar i va venir amb nosaltres.
Ells diuen que vostès el van comprar...
Comprar? No sé pas amb quins calés, jo no tinc cèntims per comprar res. L'únic que he tingut sempre és ganes de treballar pel poble. El que va marxar és perquè se'n va afartar, perquè treballaven només per a una part del poble. Vam tirar endavant la moció pel bé del poble.
Quin poble van heretar i què han fet vostès?
Del 1999 al 2003 pràcticament no van fer res. En veure que havien perdut pistonada van tenir pressa per fer coses, i nosaltres ens vam trobar amb molts projectes engegats sense partides pressupostàries.
Continua dient que amb vostès s'ha aconseguit la pau social?
Sí, n'estic totalment convençut. Ells fan molta fressa però no vol dir que una part molt gran del poble no estigui contenta.
Can Fornaca té raó de queixar-se?
A Can Fornaca penso que mai s'havia fet tant en tan poc temps, i a cost zero.
Què és el més important ara?
Sanejar els comptes, mirar de consolidar tots els serveis i fer la guarderia i tenir un cos de vigilants.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.