Amb nervis de darrera hora, el dilluns 18 d'abril va convertir-se en una marató per a Joaquim Arges. Arges va presentar, a termini, gairebé tots els papers de la llista per ERC a la junta electoral d'Arenys de Mar i va tancar la llista a darrera hora. L'opció republicana a Santa Susanna, segons defensen els seus integrants, no ha estat un camí de roses a l'hora de tornar a concórrer a les eleccions municipals. En un comunicat fet públic ahir, el president de la secció local i també candidat a l'alcaldia, Joaquim Arges, confessa les dificultats que el grup ha hagut de superar. “Tot i tenir moltes probabilitats en la nostra contra, ERC ha fet un esforç per seleccionar un equip compacte per fer front als canvis que hem vist aquests últims dos anys i mig al municipi”, explica Arges, que hi afegeix que la seva formació “aposta per un govern de coalició”.
Política
santa susanna
ERC confessa que ha tancat la llista “a darrera hora”
Joaquim Arges, actual president local, també encapçala la candidatura
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 28-04-2011 Pàgina 9

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.