Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Salvador Ros Cap de llista d'Independents de Porqueres-AM

“No hipotecarem l'Ajuntament”

El candidat afirma que no estiraran més el braç que la màniga, tot i que el consistori té marge per endeutar-se

Ros es mostra satisfet de la feina feta com alcalde. Foto: A.M.

Salvador Ros és actualment alcalde de Porqueres. Aquest és el segon cop que es presenta com a cap de llista amb l'ànim de renovar una àmplia majoria absoluta.

Fa setze anys que governen amb comoditat, quina és la clau de l'èxit electoral?

Hem sabut aglutinar un gran grup de persones. Ens hem obert a moltes sensibilitats del municipi.

Podran revalidar la majoria absoluta tan àmplia (8-3)?

Com hi ha només dues candidatures guanyarem els uns o els altres. En tot cas, confiem en la feina feta aquests quatre anys i les propostes de futur que presentem perquè ens permetin continuar gaudint d'aquesta majoria absoluta.

Com ha estat la seva primera experiència de govern?

Molt positiva. Portava uns anys de regidor a l'Ajuntament, però no és el mateix.

CiU ha tingut problemes per fer la llista, i vostès?

Nosaltres feia temps que treballàvem per fer una nova llista. Sabíem que hi havia regidors que no volien continuar i havíem d'incorporar nova gent. Fa més d'un any que estàvem treballant en la candidatura.

En quina situació estan les arques municipals?

Bé. Tenint en compte la situació de crisi dels ajuntaments, que tenim un problema de finançament endèmic. Nosaltres estem endeutats, però vam demanar els crèdits quan tocava. El 2011 no hem anat a endeutar-nos més i la previsió és que el 2012 tampoc hi anirem. El deute a curt termini està controlat.

Es congelaran les inversions?

Serem realistes i no estirarem més el braç que la màniga. Farem més obres si tenim més finançament. Tenim marge de maniobra per endeutar-nos.

Perilla la zona esportiva de Miànigues?

No hipotecarem l'Ajuntament. A mesura que puguem desenvoluparem els equipaments previstos. És difícil construir però el que és realment car és mantenir.

Darrera actualització ( Divendres, 29 d'abril del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter