El president del PP de Sant Quirze del Vallès i candidat de la formació, Jaume Cols, s'ha compromès a encarregar una auditoria sobre la gestió de l'actual equip de govern, format per CiU i el PSC, per depurar les presumptes irregularitats que s'hagin pogut cometre. “El fet que la fiscalia anticorrupció acusi davant el jutjat un càrrec de confiança de l'equip de govern de l'Ajuntament, sí que embruta el nom del poble”, afirma Cols, amb referència al procés que hi ha obert contra l'actual cap d'àrea de Territori, Jordi Huguet, per adjudicacions de projectes a altres arquitectes que consten com a socis seus en una empresa inactiva.
Cols també argumenta que un dels motius pels quals el PP va abandonar el govern avançat el mandat va ser que “l'alcaldessa es va negar a donar les explicacions” que la formació li havia demanat.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.