El candidat de CiU a l'alcaldia de Girona, Carles Puigdemont, va tenir ahir una trobada amb empresaris joves, a la qual el va acompanyar el secretari general adjunt de CDC, Oriol Pujol. Durant la reunió, Puigdemont va assegurar als empresaris que reduiria la burocràcia als emprenedors i a les empreses per tal que s'estableixin a Girona. El candidat va dir que tenia la sensació que l'actual govern “veu l'emprenedor més aviat com un emprenyador” i va garantir que, quan mani, l'Ajuntament es convertirà en “un veritable soci i no un obstacle” per als emprenedors i l'activitat econòmica general de la ciutat.
Puigdemont va anunciar que una de les quatre tinences d'alcaldia que tindrà el seu govern estarà “especialitzada en l'activitat econòmica”. Aquesta tinença d'alcaldia “gestionarà les llicències d'activitats i ambientals, a més de les urbanístiques”. Va assegurar que la voluntat del seu govern serà “tenir actituds positives i actives per crear ocupació i riquesa des del minut zero” del seu mandat. Puigdemont va recordar que els darrers quatre anys el número d'aturats gironins: “s'ha incrementat a un ritme de 1.100 nous aturats cada any i ha arribat, actualment, a estar per damunt dels 7.300 aturats”.
Pujol va dedicar el dia d'ahir a donar suport a diferents candidats de CiU de la comarca del Gironès. A més de Girona, va passar per Sant Julià de Ramis, on va dinar amb empresaris. A la tarda va visitar Vilablareix, Sarrià de Ter i va tancar la jornada a Cassà de la Selva.

































Comentaris
quina diferència..... el Sr. Puigdemont preocupat dels nous emprenadors i la Sra. Bosch amb el cap a USA... després es permet el luxe de dir que el Sr. Puigdemont no mira per Girona.....
Menys perdals Sr. Bosch
Això SI és el que necessita Girona, ajudes i facilitats per els nous emprenadors i intentar crear llocs de treball,i riquesa econòmica a la ciutat!
Pensem bé Gironins.... aquí hi ha la oportunitat del CANVI real!
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.