Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
mataró

Baron (PSC) vol enfortir l'eix amb Granollers

Proposa que es potenciï l'intercanvi cultural però també el turístic

Baron i Mayoral van agafar ahir un autobus per fer el desplaçament de Mataró a Granollers Foto: EL PUNT.

El candidat del PSC a l'alcaldia de Mataró, Joan Antoni Baron, i el de Granollers, Josep Mayoral, es van comprometre ahir a millorar encara més la relació entre els dos territoris veïns. Baron va afirmar que tenen “el somni de la Catalunya en xarxa”, i va apuntar que les dues capitals estan habituades a fer coses de manera conjunta: “Som dues ciutats que treballem plegades, molt complementàries”. Com a exemple d'aquesta col·laboració, es va referir al conveni entre les televisions comarcals del Maresme i el Vallès Oriental. El mataroní també va reconèixer que entre l'autopista C-60 “s'han propiciat tot tipus d'intercanvis”, i va explicar que volen potenciar més els àmbits de la cultura, la comunicació i el turisme cultural. “Mataró ha de ser el mar del Vallès Oriental”, va afegir-hi. Un altre dels projectes compartits és el tren orbital, i els dos alcaldables socialistes confien que serà un canvi transcendental per a les dues comarques i un impuls econòmic per a les dues ciutats.

Darrera actualització ( Dijous, 12 de maig del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter