Els primers dies de campanya ja han originat els primers actes vandàlics contra els cartells de diferents candidats de la comarca. A Alella, el candidat del PP, Javier Berzosa, va denunciar ahir, a la policia local, la trencadissa de dues pancartes, sis plafons i prop d'una vuitantena de cartells de la seva candidatura. “Són uns fets intolerables en una societat com la nostra”, assegurava ahir el candidat popular. A Vilassar de Dalt, Xavier Yelo es queixava que la resta de partits no han respectat l'acord pactat per repartir-se els espais públics i, a Cabrils, Alfred Serrano (VIC) també diu que li han arrencat cartells. Pel que fa a l'Alt Maresme, la candidata de CiU a Calella, Montserrat Candini, es va queixar a través del Facebook que alguns dels seus cartells havien desaparegut i es preguntava: “Tan nerviosos estan?, cal fer això?”. Des de Santa Susanna, la nova candidata d'ICV-EUiA, Francesca –Xesca– Sánchez, i el cap de llista d'ERC, Joaquim Arges, també aprofitaven les xarxes socials per queixar-se que els havien arrencat alguns dels seus cartells electorals i reclamaven “una campanya neta”.
Política
maresme
Actes vandàlics contra material electoral
Es produeixen denúncies per cartells arrencats del PP, CiU, ICV-EUiA i ERC
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 12-05-2011 Pàgina 9

































Comentaris
A CiU Santa Susanna també hem sofert l'efecte dels actes vandàlics, en el nostra cas, ens han arrancat cartells i en alguna pancarta han aparegut pintades insultants i faltant al respecte al nostre alcaldable en Joan Campolier.
Volem afegir-nos a la denuncia i condemna d'aquests fets i a la reclamació d'una campanya neta.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.