Independents per Sant Pere-AM, vinculada a ERC, aposta perquè Sant Pere Pescador es converteixi en un referent per als municipis del Baix Fluvià. El programa de la llista que encapçala l'actual alcalde, Jordi Martí, proposa també que el parc del riu passi a ser municipal i augmentar les zones verdes. Martí i el seu equip aposten per repensar el centre cívic com a edifici de serveis que inclogui, per exemple, un dispensari mèdic. La llista independent parla de culminar projectes que s'han iniciat en aquest mandat, com ara la segona fase del projecte de regeneració urbana que s'ha fet al centre de Sant Pere per millorar els carrers, la posada en funcionament de la llar d'infants i l'ordenació de la zona d'oci del Mas Sopes. Altres punts són la creació d'un consell de joves per recollir les seves propostes, potenciar les festes tradicionals i aconseguir la participació de la població immigrada. La llista d'Independents per Sant Pere-AM és l'única que es presenta a Sant Pere. CiU i PSC no van poder fer llista.
Política
ERC vol un Sant Pere referent al Baix Fluvià
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 16-05-2011 Pàgina 11

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.