El número 2 de la llista del PP de Caldes d'Estrac, Mauricio Luque, va presentar ahir una denúncia contra el grup municipal de CiU i el seu candidat, Joaquim Arnó, per difamacions i calúmnies. Segons ha denunciat al jutjat d'instrucció número 2 de Mataró, tant a la web del candidat convergent com a la revista de CiU El Pedrís hi ha un article en què s'afirma que “la llista electoral que presenta el PP inclou l'agressor del regidor Blázquez”, i en el text hi apareix el cognom Luque, sense concretar-ne el nom. És per això que el denunciant s'ha querellat, ja que no té res a veure amb el seu pare, Ángel Luque, que l'estiu passat es va barallar amb el regidor convergent.
Política
caldes d'estrac
El número 2 del PP denuncia CiU per difamacions
Canals relacionats
Notícies de ...
E.F.
Publicat a
- El Punt Maresme 20-05-2011 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.