L'alcalde i cap de llista de Gent a l'alcaldia de Tiana es considera un “seriós aspirant a guanyar” les eleccions municipals del proper diumenge, perquè, al seu parer, “som la garantia de consolidar un projecte de futur per a Tiana”. “No som una imatge fotogràfica, tenim un programa avançat”, diu. El candidat augura uns bons resultats i en el seu escenari de possibles pactes postelectorals hi són “tots” els partits. “La ideologia tendeix a difuminar-se en unes municipals”, assegura.
No obstant això, Muñoz deixa clar que el fins ara soci de govern, CiU, haurà de ser “bel·ligerant” contra les retallades que ha plantejat el govern de la Generalitat si vol repetir el pacte, en cas de sumar. “Si Gent té possibilitats de governar serà bel·ligerant. No concedirà cap retrocés en educació, cultura, medi ambient, ni serveis socials”, assegura. Muñoz, que reconeix haver tingut “dificultats” amb CiU en determinats temes durant aquests quatre anys, creu que el partit més votat el proper diumenge haurà de liderar les converses per intentar formar govern. “Respectarem que qui guanyi diumenge, sigui el primer a moure fitxa”, apunta. El cap de llista diu, però, que si Gent no és el més votat, passat els primers dies, iniciarà una ronda de contactes per ser en el futur equip de govern de Tiana.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.