Ni CiU ni el PSC. Per Anglès Units (PAU) ha trencat la tradicional dualitat partidista del municipi i ha arrasat a les eleccions, amb un 50,17% dels vots. Així, amb 8 regidors, Pere Espinet serà nomenat alcalde el dia 11 de juny, jornada de constitució dels nous ajuntaments. La creu ha estat ERC, que perd la representació municipal que ha tingut els darrers vuit anys. I CiU i el PSC es converteixen en els grans perdedors. Especialment CiU, que ara té l'alcaldia, baixa de 4 a 2 regidors. Els socialistes, que tornaven a presentar Josep Santané com a alcaldable, perden un regidor i queden amb tres.
Política
Per Anglès Units dóna la gran sorpresa i Pere Espinet serà alcalde
Canals relacionats
Notícies de ...
a.p.
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 23-05-2011 Pàgina 26
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.