Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Roquetes

Miquel Castelló (PSC) plega i no agafarà l'acta de regidor

Miquel Castelló va ser primer tinent d'alcalde durant 20 anys. Foto: EL PUNT.

Després de 24 anys, vint dels quals al govern municipal de Roquetes, el candidat socialista Miquel Castelló no prendrà possessió del càrrec de regidor l'11 de juny que ve. Així ho ha fet públic a través del seu bloc (miquelcastello.blogspot.com) i ho va confirmar ahir a El Punt. L'històric dirigent socialista, que va ser president de l'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre (Idece) i també delegat del govern a l'Ebre, després de la ruptura amb ERC durant el primer tripartit, plega pels “mals resultats” del PSC a Roquetes, on ha passat de sis regidors a tres i per primera vegada ha deixat de ser la primera força política del municipi, lloc que li ha arrabassat ERC. “Ha estat una decisió difícil, però crec que ara és el moment de deixar pas a la gent jove del partit”, diu Castelló. Al seu lloc entrarà Cinta Pérez.

Darrera actualització ( Dijous, 2 de juny del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter