Dos de la resta de municipis del Barcelonès Nord experimentaran un canvi de govern respecte d'aquest mandat. El primer cas és Montgat, en què el tripartit d'esquerres donarà pas a un govern en minoria de CiU, amb el jove Francesc Garcia al capdavant. L'única incògnita serà saber si mana sol o si arriba a una entesa amb ERC, a la qual ha ofert entrar al govern. L'altre relleu s'experimentarà a la vila de Tiana, on el PSC d'Ester Pujol farà valer la seva victòria per formar un pacte en aliança amb d'altres partits. En aquest sentit, el favorit és ERC o fins i tot el PP, atès l'allunyament amb Gent pel Progrés –que ha governat amb CiU i el cap de llista de la qual, l'alcalde Emili Muñoz, ha plegat aquesta setmana per “afavorir la renovació”–. On les coses no canviaran gaire serà a Sant Adrià, en què el PSC de Jesús M. Canga té majoria absoluta. Malgrat això, tot apunta que els socialistes tornaran a reeditar el pacte amb ICV-EUiA.
Política
barcelonès nord
El PSC, sol o acompanyat a Sant Adrià i a Tiana; Montgat, per a CiU
Notícies relacionades
Canals relacionats
Notícies de ...
Publicat a
- Avui 05-06-2011 Pàgina 8
- El Punt Barcelona 05-06-2011 Pàgina 4

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.