Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
Malgrat de Mar

El PSC podria repetir el pacte amb el PP

Les converses entre CiU, ERC i els populars per fer fora Campoy no fructifiquen

Detall de Conxita Campoy (PSC) i Ana Vega (PP) en una imatge presa dels candidats a les eleccions. Foto: T.M.

El panorama polític a Malgrat s'ha capgirat del tot i ha fet bona la dita “No diguis blat fins que no sigui al sac i ben lligat”. La pèrdua de dos regidors del PSC, tot i ser la llista més votada, va obrir la porta per primer cop a un possible pacte entre CiU, ERC i el PP per materialitzar un canvi en l'alcaldia, del qual s'havia fet propaganda durant tot el període electoral. Les converses es van materialitzar i hi va haver un principi d'acord que, passats només uns pocs dies, s'ha vist que no podia fructificar. Les coincidències programàtiques per Malgrat no podien superar les ideologies pròpies de cada formació. Fonts del PP van assegurar ahir que les converses amb la federació nacionalista i els republicans havien quedat en via morta. Arran de la nova situació, el PSC de Conxita Campoy ha agafat embranzida i s'ha tornat a acostar als seus socis del PP, que durant aquests quatre anys li han garantit un govern estable i sense gaires maldecaps. Si finalment es materialitzés l'acord, però, el nou govern local encara estaria en minoria. Aquí és on hauria d'entrar en escena l'únic regidor d'ICV-EUiA, Jordi Medina, que ja va assegurar al seu moment que no prendria part en un govern amb el PP, però a qui el bipartit podria buscar com a suport extern a l'hora de tirar endavant projectes concrets.

Darrera actualització ( Dimarts, 7 de juny del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Josep Casajuana Mora (Malgrat de Mar)

Aquesta noticia, en cas de ser certa, el que fa es confirmar la pobre democràcia en que estem immersos. La veu del poble no té cap importància, es tracta de fer una pantomima el dia de les eleccions, demanant a tothom que vagi a votar, per després fer el que es vulgui amb els vots, tot si val per seguir a la poltrona, i seguir cobrant, però escoltar al poble?, com diria Mourinho PORQUE?.


Un Partit com el PSC que ha perdut un 25% dels votants, gracies a una nefasta tasca a l’ajuntament, ja que si l’haguessin fet bona, els resultats haurien estat com a la població veïna de Pineda que el PSC ha guanyat amb majoria. Doncs aquesta formació, fa pacte amb el PP, que pel que sembla no tenen masses coses en comú, i que consta que desde dalt li han recomanat no fer aquest pacte, però es clar, sempre queda  la poltrona i seguir cobrant, i a això li diuen respectar les urnes?


Sens dubte, una mala noticia pel nostra municipi, que seguirà essent un municipi en que

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter