El PSC i el PP de Dosrius podrien estar ultimant els detalls d'un possible pacte de govern entre les dues formacions, segons fonts properes. Segons aquestes mateixes fonts l'acord està avançat i només faltaria que se'n fes l'anunci oficial. Si finalment es materialitza aquest acord, el govern que en sortiria tindria majoria suficient per governar amb tranquil·litat, ja que al PSC –amb sis edils– només li cal el suport d'un sol regidor d'alguna altra formació. Amb el pacte, al govern se sumarien els dos regidors que els populars van aconseguir en les últimes eleccions municipals.
Tot i això, els dos caps de llista dosriuencs no van voler confirmar aquesta notícia. El candidat socialista, Josep Jo, va destacar “la bona sintonia” amb tots els grups polítics, i no va descartar cap opció a l'hora de governar. Per la seva banda, l'alcaldable del PP, Salvador Corbalán, es va limitar a manifestar que “no es pot dir res perquè no hi ha res fet”.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.