El municipi de Quart tindrà a partir d'avui la primera dona alcaldessa de la seva història. Serà Laura Vall-llosera, d'Alternativa per Quart (AxQ). Vall-llosera es repartirà el càrrec amb el candidat de CiU, Lluís Lloret, que serà alcalde els dos últims anys del mandat. Aquest és un dels acords del pacte de govern que han signat els republicans i la federació nacionalista per al municipi de Quart. Els dos caps de llista, però, van elevar ahir a la categoria d'anècdota aquest repartiment, i van dir que el veritable acord és haver arribat a un consens per redactar un programa conjunt pels pròxims quatre anys.
Les dues formacions diuen que “aquest full de ruta no serà un document intern de treball, sinó que els veïns el coneixeran. En les pròximes setmanes acabaran de redactar-lo.
Tant CiU com AxQ es van mostrar satisfets dels respectius resultats electorals i creuen que la feina feta els últims quatre anys (durant els quals ja tenien un pacte de govern) els avala per continuar governant. Després de les eleccions, les formacions van tenir converses amb el grup que va obtenir més suport dels electors, el PSC. Des d'AxQ, però, han dit que, tot i que trobaven coincidències programàtiques amb els socialistes, “en les seves llistes hi ha gent amb la qual no es pot construir” i aquest fet feia inviable qualsevol pacte amb ells.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.