Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
llavaneres

El govern crearà dues noves regidories

El nou govern de Sant Andreu de Llavaneres –format per CiU i el PP– ha anunciat la creació de dues noves regidories dins el cartipàs municipal. La primera –a càrrec de CiU– és la de Noves Tecnologies, i s'hi potenciarà l'ampliació de la xarxa Wi-Fi al municipi, a més de la progressiva digitalització de tot el fons documental de l'Ajuntament. L'altra –que tindrà el PP– incidirà directament en la relació amb els empresaris i comerciants. Tal com va explicar l'alcalde en funcions, Bernat Graupera (CiU), aquesta àrea servirà, entre altres coses, per donar suport als botiguers i els petits empresaris del municipi. Un dels seus objectius serà, també, el de desenvolupar la nova zona industrial. “S'han de cercar empreses que es vulguin instal·lar a Llavaneres per poder generar ocupació”, va dir Graupera, que va assegurar que ja hi ha firmes interessades.

Darrera actualització ( Dissabte, 11 de juny del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter