“Avui és un dia trist per a Mont-roig”. Amb aquestes paraules es va pronunciar Fran Morancho, alcalde fins ahir del municipi. La constitució del nou consistori es preveia tensa, i els veïns van omplir la sala per no perdre-se'n cap detall. Cinc de les sis forces representades en el ple van fer efectiu el pacte que deixava el PSC fora del govern municipal. El nou alcalde, Ferran Pellicer, va obrir un torn de paraules per a cada grup, i va convidar Morancho a parlar primer com a cap de la llista més votada. Morancho va desestimar-ho i va demanar ser l'últim d'expressar-se. Aquesta acció no va agradar a un sector del públic, que el va titllar de maleducat. Josep Maria Aragonès, cap de llista de la FIC, va demanar als regidors del PSC que no radicalitzessin el mandat i que fessin una oposició constructiva. Morancho, per la seva banda, va qualificar el pacte de “legal però èticament reprovable” i va posar en dubte l'estabilitat d'un govern d'onze regidors de cinc formacions diferents.
Política
Ple tens per donar el poder a un govern de cinc partits
Fran Morancho va qualificar el pacte que el deixa fora de l'alcaldia de “legal però èticament reprovable”
Notícies de ...
L'ALCALDE
Volem un ajuntament que sigui la casa de tots, on la gent se senti acollida; és el que ens ha unit
Ferran Pellicer
ALCALDE DE mont-roig del camp
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 12-06-2011 Pàgina 10

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.