Mercè Conesa (CiU), ha estat reelegida alcaldessa de Sant Cugat amb el vot favorable de 15 dels 25 regidors nacionalistes que formen el ple municipal. El PP i la CUP van presentar els seus candidats, mentre que el PSC i ICV-EUiA van rebutjar presentar-ne un de propi, tot i que van votar en blanc.
Tot i la majoria absoluta, Conesa va oferir en el seu discurs d'investidura diàleg a tots els grups polítics amb l'objectiu de “trobar consensos que permetin el que sigui millor per a la nostra ciutat”. Per això, va proposar “trobar ponts de diàleg en cas de discrepància, correcció en l'exposició de les idees i respecte dels uns envers els altres”.
L'alcaldessa ha marcat com a principals prioritats per al proper mandat l'austeritat i les polítiques socials. “El primer encàrrec que interpreto per part de la ciutadania és el de l'austeritat”, va subratllar Conesa. “Per això caldrà gestionar els recursos de manera austera, eficient i transparent. Això vol dir que caldrà destinar despesa allà on calgui i limitar o eliminar la despesa supèrflua”. Pel que fa a les polítiques socials, Conesa va destacar que “tenen com a objectiu la cohesió i el bon veïnatge”. En aquest sentit, va afirmar que les polítiques socials “han de ser i seran un objectiu prioritari” i que es compromet “a defugir i arraconar discursos xenòfobs, incendiaris que tenen com a únic objectiu generar malentesos i dificultats entre veïns”.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.