El PSC d'Eva Menor governarà en minoria en el nou mandat, després que en el ple de constitució de dissabte rebés només els set sufragis del partit i els vots en blanc del PP, ICV-EUiA i CiU. L'Alternativa d'Esquerres (AEB) i Plataforma per Catalunya (PxC) van postular els seus candidats a la investidura.
Els ecosocialistes i la federació han descartat entrar en un govern amb el PSC, però han garantit diàleg per negociar els grans acords. El primer ple després de la irrupció de PxC en el consistori no va estar exempt d'algun moment de tensió. L'edil electe de la formació, Raúl Ortiz, detingut fa tres setmanes per haver participat, presumptament, en el robatori de 70.000 euros en xecs restaurant, va ser escridassat per una part del públic. I Menor li va llançar una indirecta en el discurs: “No tots els polítics som uns lladres”, i va dir que exclourà del diàleg qui no respecti “els principis d'igualtat, drets humans, convivència i cohesió social”.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.