Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
rubí

L'alcaldessa elimina 4 tinències d'alcaldia

L'alcaldessa de Rubí, Carme Garcia, va fer públic ahir el nou cartipàs municipal, del qual destaca la simplificació de la seva estructura. El consistori passa de tenir sis grans àrees d'organització política a aglutinar totes les regidories en quatre àmbits principals, que seran encapçalats pel mateix nombre de tinents d'alcalde. Durant el mandat 2007-2011, les tinències d'alcaldia eren vuit. La reducció de l'organigrama s'explica per la presència de només els vuit regidors del PSC en l'equip de govern –“tindrem més càrrega de feina”, va dir Garcia–, però també per la voluntat de disposar d'una organització política “austera però eficaç”. L'alcaldessa també va avançar que s'està treballant “en la simplificació de l'estructura tècnica”, amb el mateix objectiu de generar estalvi, i va prometre que el nombre de càrrecs de confiança “es reduirà en un percentatge important”. Aquestes premisses podrien ser la clau per a l'aprovació definitiva del cartipàs, que s'ha de fer en el ple de dimarts, ja que eren una demanda general de l'oposició.

L'alcaldessa es va referir als futurs pactes per garantir la governabilitat a Rubí, i va afirmar que l'única força amb la qual no hi ha coincidències programàtiques és el PP. Garcia també va dir que no hi ha pressa per trobar cap soci estable perquè “la gent necessita un govern que tingui les coses clares”.

m.c.

Darrera actualització ( Dijous, 16 de juny del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter