El candidat de CiU a Camarles, Lluís Bové, de 50 anys, va morir en un tràgic accident de caça que va tindre lloc dijous a la nit al municipi de Quintanavides (Burgos). Segons sembla, al seu company de cacera, un veí de l'Aldea de 49 anys que ha estat detingut com a presumpte autor d'un homicidi imprudent, se li va disparar el rifle mentre la carregava al vehicle i Bové va morir a l'acte. El president de la federació de CiU a l'Ebre, Xavier Pallarés, va lamentar ahir el tràgic accident. Igual que l'alcalde de Camarles, Joan Curto (PSC), que va convocar un ple extraordinari per declarar avui dia de dol oficial. Bové, empresari de la construcció, era regidor de CiU des de 1999, primer amb Primitivo Forastero i després amb Carmelo Redó d'alcaldes. Aquestes municipals va encapçalar per primera vegada la llista de CiU.
Política
CamArles
Mor en un accident de caça el regidor de CiU Lluís Bové
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 18-06-2011 Pàgina 2

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.