Dijous, 24 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'alcalde de Llagostera vol “millorar l'organització” amb el nou cartipàs

Santamaria ha dissenyat un govern “més piramidal” per agilitar la gestió

Espera que l'organigrama suposi una distribució “més equilibrada i eficient”

Fermí Santamaria en el ple de presa de possessió com alcalde de Llagostera Foto: MARC SUREDA.

L'alcalde de Llagostera, Fermí Santamaria, ja té configurat el nou cartipàs municipal. Santamaria ha dissenyat el cartipàs amb la intenció d'aprofitar els onze regidors que tindrà al ple (en el mandat anterior en tenia sis). Segons l'alcalde, aquests onze regidors li han permès fer un cartipàs “que ha de millorar l'organització de les diferents àrees i fer una distribució més equilibrada i eficient de les responsabilitats”. En el cartipàs hi haurà sis grans àrees, de les quals l'alcalde en gestionarà dues: Territori, Habitatge, Medi Ambient i Serveis Urbans, per una banda, i Administració Pública i Interior, per l'altra. Josep Aliu serà el primer tinent d'alcalde, i gestionarà Cultura, Festes, Joventut i Noves Tecnologies. La segona tinenta d'alcalde serà Montse Vilà, que assumirà la regidoria d'Acció Social i Salut. Ramon Soler serà tercer tinent d'alcalde i el responsable de l'àrea d'Economia i Participació. La sisena àrea, Esports i Educació, se la repartiran Jesús Malagón (Esports), que serà el quart tinent d'alcalde, i Anna Hereu (Educació). Els altres regidors de CiU entraran en l'organigrama de cada àrea com a responsables d'alguna de les subàrees construint, d'aquesta manera, una estructura que l'alcalde va qualificar de “piramidal”. Xavier Vilella i Carles Serrat gestionaran algunes de les subàrees que estan sota la responsabilitat de l'alcalde. Mireia Collell i Sergi Miquel treballaran en subàrees de Cultura i Joventut, dirigida per Josep Aliu, i Pilar Aliu treballarà a l'àrea de Montse Vilà amb responsabilitats com Igualtat de la Dona, Salut o control de plagues i animals de companyia. Cada 15 dies els responsables de les àrees es reuniran per fer una valoració conjunta de la gestió. El cartipàs es va perfilar dimarts al vespre amb tots els membres del grup del govern. Ara queda pendent d'aprovació per part del ple, que està previst que es reuneixi el 29 de juny.

LES XIFRES

11
regidors
dels 13 possibles tindrà el grup de CiU a l'Ajuntament de Llagostera.
6
grans àrees
tindrà el nou govern de Llagostera per intentar millorar l'organització.
Darrera actualització ( Dijous, 23 de juny del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Asesor Comercial Financiero Barcelona

Fuerza Comercial Consultoria

23/05/12 17:58 - BARCELONA

Gestor telefònic de Cobraments

Abinitio Consulting

23/05/12 17:01 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter