Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Caldes d'Estrac

Una exregidora serà ara càrrec de confiança

L'exregidora de Serveis Socials Helena Gallardo serà nomenada, en el ple de dilluns, nou càrrec de confiança del govern de CiU. Gallardo, que formava part de la llista electoral de CiU encapçalada per Joaquim Arnó, passarà a coordinar l'àrea de Serveis Socials amb dedicació de mitja jornada i amb una retribució de 14.000 euros anuals bruts. També el número 7 de les llistes, Miquel Àngel Rodríguez, serà nomenat coordinador de l'àrea de Promoció Econòmica, amb unes retribucions per assistència a reunions de com a màxim 4.800 euros bruts anuals. L'actual govern local mantindrà el càrrec eventual al coordinador de comunicació i imatge, amb un sou de 27.000 euros anuals bruts. El ple també aprovarà la retribució de l'alcalde i el nou cartipàs municipal. Arnó manté l'àrea d'Hisenda; Francesc García portarà Salut i Consum; Marc Vergés serà el portaveu del govern i portarà les àrees d'Esports, Joventut, Educació i Noves Tecnologies; Roser Alsina assumeix Cultura i Participació; Elisabeth Segura es fa càrrec d'Urbanisme i Via Pública, i Marcos Blázquez és regidor de Govern Local, Serveis Públics i Medi Ambient.

Darrera actualització ( Dissabte, 9 de juliol del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter