Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
Terres de l'Ebre

La Ribera i la Terra Alta s'incorporaran al Code

Els consells comarcals de la Ribera d'Ebre i la Terra Alta s'integraran, finalment, a l'estructura del Consorci de Serveis Agroambientals del Baix Ebre i el Montsià (Code), l'organisme mancomunat que lluita, entre altres coses, pel control de la plaga de la mosca negra. Així ho ha anunciat el delegat del govern a l'Ebre, Xavier Pallarès, després de reunir-se amb els presidents dels quatre ens comarcals de les Terres de l'Ebre. Tot i que estava prevista des de fa anys, l'ampliació territorial de l'organisme no va acabar prosperant. Ara, el Code impulsarà els canvis estatutaris per fer possible la integració i ampliar la participació en els mecanismes de controls de plagues com ara la mosca negra, que ara per ara afecten les quatre comarques ebrenques. El canvi d'estatuts encara pot tardar uns mesos a materialitzar-se.

En la reunió d'ahir es va acordar la representació que els partits polítics tindran a l'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre (Idece) en designació dels consells comarcals. N'hi corresponen dotze. CiU hi tindrà sis representants; el PSC n'hi tindrà tres; ERC, dos, i el PP, un.

Darrera actualització ( Dimarts, 12 de juliol del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter