De molt planer i poc conflictiu es pot qualificar el primer ple ordinari del Consell Comarcal de la Selva. Si en els últims vuit anys l'acord havia estat entre CiU i el PSC, pels pròxims quatre toca l'entesa amb ERC.
Ni el PSC, ni ICV-EUiA-E ni els independents ni el PP es van queixar. En tot cas es van abstenir, però en els punts de l'ordre del dia que incloïen el repartiment de conselleries, les despeses i les representacions a les entitats on és present el Consell, no hi va haver cap vot en contra. L'oposició es va limitar a abstenir-se.
Quant al nou organigrama, el president, Robert Fauria, de CiU, va voler deixar clar des d'un principi que no volia, de cap de les maneres, un Consell de CiU, que actués paral·lelament a un Consell d'ERC. Per això ha decidit crear un govern a partir de quatre grans àrees, en les quals estaran involucrats consellers de les dues formacions. “Volem fer un govern de transversalitat, en què tothom estigui implicat va dir.
De fet, bona prova d'això és que, de les quatre àrees, la de Promoció i Desenvolupament Local Sostenible anirà a càrrec de Jordi Orobitg, d'ERC; la de Serveis a la Ciutadania l'assumeix Joan Garriga, també d'ERC; mentre que les d'Entorn i Territori, i Organització Interna, les assumiran Josep Antoni Frias i Josep Valls, tots dos de CiU. També s'eliminen les vicepresidències i només n'hi haurà una.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.