L'Ajuntament de Sant Cugat ha aprovat una moció institucional –promoguda per la CUP– en què es demana al Ministeri d'Educació i al Departament d'Ensenyament que declarin la “singularitat” del CEIP La Floresta per la seva ubicació geogràfica i que pugui disposar “de transport obligatori i gratuït”. Mentrestant, es vol que Ensenyament i el Consell Comarcal bonifiquin el bus a les famílies amb pocs recursos.
Política
SANT CUGAT DEL VALLÈS
Reclamen el bus gratuït per al CEIP La Floresta
Notícies de ...
EL PUNT
Publicat a
- El Punt Vallès Occidental 20-07-2011 Pàgina 3
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.