Ni el president del Consell Comarcal del Priorat, Cèsar López, ni cap dels altres membres de l'ens comarcal no cobraran el sou que els correspon per aquest càrrec polític. Així es va acordar en la sessió plenària convocada dijous, en la qual també es va acordar una rebaixa del 33% de la retribució per les assistències als plens (fins ara es pagaven 150 euros per cada ple) i a les juntes de govern (fins ara, 60 euros). Totes aquestes mesures representaran “un estalvi d'entre 70.000 i 80.000 euros a l'any”, reconeix Cèsar López.
Política
falset
El president del Consell renuncia al sou
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 30-07-2011 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.