Independents pel Poble-PM de Corçà, tot i haver aconseguit la majoria consistorial, amb vuit dels nou regidors del consistori, han tornat, com fa quatre anys, a deixar la porta oberta al regidor de CiU. En aquesta ocasió, però, el cap de llista convergent, Santiago Cruañas, hi va renunciar, motiu pel qual va entrar en el seu lloc el número 2, Antoni Cabello. El regidor convergent és membre de la comissió de comptes, porta l'àrea de Transports i està adscrit en alguna altra àrea. L'alcaldessa, Carme Güell, sempre s'ha mostrat favorable a la implicació de tots els regidors en la tasca de treballar pel poble. En aquest mandat, els tinents d'alcalde són, respectivament, Josep Mitjà, Sandra Camón i Josep Peiró. A més, tots els regidors tenen l'atribució d'autoritzar casaments civils.
Política
els nous ajuntaments
CiU de Corçà torna a entrar en el govern dels Independents
El cap de llista convergent va renunciar al càrrec i ha entrat el segon
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 10-08-2011 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.