El candidat de CiU en les eleccions generals i secretari general de la federació, Josep Antoni Duran i Lleida, va convocar també ahir, a Begur, alcaldes de la demarcació de Girona, com ara el figuerenc Santi Vila i el gironí Carles Puigdemont, perquè participessin en la preparació del programa electoral per a les generals del 20-N. En aquesta línia, Duran va dir que ara més que mai calia estar atent a la veu del territori: “Hem de parlar amb la gent, estar presents més que mai al territori, com d'altra banda sempre ha fet CiU”, va dir Duran. Santi Vila, un dels polítics gironins de CiU amb projecció de futur, va admetre que ha hagut de posposar uns dies les vacances per participar en la sessió de treball. El programa s'aprovarà en un consell el 8 d'octubre.
Política
Política
Duran convoca Vila i Puigdemont per fer el programa per al 20-N
El candidat de CiU celebra a Begur una sessió per preparar l'estratègia per al 20-N
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 11-08-2011 Pàgina 7

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.