La portaveu parlamentària d'ERC, Anna Simó, ha advocat, “humilment”, per la creació d'un grup propi catalanista al Congrés dels Diputats amb CiU, PSC, ERC i ICV-EUiA després de les eleccions generals per defensar a Madrid un “programa transversal” dels interessos catalans, un pas més en la definició del front català anunciat pel futur president del seu partit, Oriol Junqueras.
La diputada també ha remarcat que el nou concert econòmic que anhela Catalunya hauria de ser validat pels ciutadans en un referèndum abans de negociar res amb el govern espanyol.
Simó ha advertit que sense un nou marc fiscal el “peix al cove 2.0 de Duran i Lleida no servirà per treure el país de la greu crisi econòmica”.

































Comentaris
Ja,ja, ja...ara que ERC serà pràcticament extraparlamenta ri. Seria un suicidi pel PSC.
!Quasi no m'ho puc creure...! ¿On està la trampa?. I consti que crec que seria una meravella...
ERC,ara sí,GAME OVER.
Deixeu-vos de floritures i aneu directament per la independencia. Tot lo de més son punyetes.
No em sembla malament, sempre i quan el PSC en quedi fora. De botiflers no ens en fan falta.
els del PSC-psoe són espanyols. A aquestes alçades de la pel·lícula encara ens prenem seriosament l'estat autonòmic?
A ver quien dice la estupidez mas grande!!!!!. Estos por salir de nuevo en la foto, se pintan el pelo de azul como la Lucia Bose.
Arnau Gavaldà àlies "el falset", fots molta pena. Quants nicks falsos tens a banda del Carol, oriol Moragues i Mas, i la trans Maria Gir? Ja te n'he comptat tres. Estas com un llum, i tots els teus nicks, són personatges amb el denominador comú de dir estupideses malcopiades dels mitjans espanyolistes. Ho fas francament malament, no ens cals. Fa molt de temps que voltes pels forums de l'Avui, cada vegada hi passes més temps fins a l'extrem de no semblar gaire normal...o ets raret o cobres pel que fas (o totes dues coses alhora). Saps que aquí estas mooolt fora de lloc i en canvi sembla que t'agradi fer-te notar i perdre el teu temps miserablement en contra dels lectors d'aquest diari.
Sens dubte aquesta persona té alguna mena de problema psicològic. En aquests casos aniria molt bé tornar al sistema de votació als comentaris que tenen ara a Naciodigital.cat, on en arribar a determinada xifra de vots negatius, el comentari desapareix per a qu
per a qui no vulga llegir-ne el contingut.
Viure pe veure!
En què ha quedat l'independentis me d'ERC?? És mala fe?, ingenuïtat? afany de poder? desconeixement? pèrdua de la noció de l'aquí i ara?
Insuperable!
Em trobo malament. Sento veus. Veig visions. Anire a pendre la pindola.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.