El govern de CiU a Mataró ja ha incorporat tres dels nous càrrecs de confiança que formaran part de l'Ajuntament. El gerent, tal com s'havia indicat fa setmanes, serà Francesc Esteve, que des del 2009 fins a l'actualitat havia ocupat el mateix càrrec i el de cap de gabinet de l'alcaldia a l'Ajuntament de Premià de Mar. A banda del coordinador general, que cobrarà 89.000 euros anuals, el govern municipal també ha fitxat Joaquim Bach com a coordinador de l'àrea d'Administració i Atenció Ciutadana, i Josep Pocurull, com a responsable de l'àrea de Promoció Econòmica i Innovació. Bach, que tindrà una retribució de 75.000 euros anuals, ocupava des del 2000 el càrrec d'interventor i era el cap de l'àrea d'Hisenda a l'Ajuntament de les Franqueses, i Pocurull, que cobrarà 70.000 euros, havia estat cap de l'oficina d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Granollers i, des del 2010, responsable d'administració electrònica del mateix consistori.
Política
maresme
El govern de Mataró fitxa tres càrrecs de confiança
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 30-08-2011 Pàgina 32
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.