El deute de l'Ajuntament de Vilanova és “raonable”, i no arriba als 112 milions d'euros anunciats pel govern de CiU, segons el PSC. El grup socialista, que liderava l'anterior equip de govern al costat d'ICV-EUiA i ERC, afirma que CiU incorpora com a deute indemnitzacions econòmiques que l'Ajuntament no haurà d'afrontar (la més important, d'uns set milions d'euros, amb motiu d'un pla parcial urbanístic que caldrà tornar a aprovar). El PSC lamenta que CiU, amb la seva “vocació de desprestigiar el govern anterior, també desprestigia” el municipi. Per ICV, CiU vol “justificar retallades socials i de personal, que ja tenien previstes” al marge del deute.
Política
garraf
El PSC de Vilanova acusa CiU d'inflar el deute
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 09-09-2011 Pàgina 36
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.