Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La direcció del partit continua muda pel vot de Fontanet

Res no es mou de portes enfora del PP des que Fontanet va votar a favor de la immersió; el silenci és total

Només vint-i-quatre hores després que el regidor popular de Palamós Ricard Fontanet votés per sorpresa a favor de la moció de suport a l'escola catalana en el ple de dimarts a la nit, la direcció del PP continua mantenint un silenci sepulcral. El que sí que hi ha hagut, com reconeix el mateix Ricard Fontanet en l'entrevista a El Punt Avui, és una trucada per demanar-li explicacions. Però, tret d'això, la resta, si més no de portes enfora del seu partit, silenci. Un silenci incòmode per a tothom.

Dimecres de corredisses

La tarda de dimecres, i durant un grapat d'hores, va ser atrafegada per a la direcció del PP. Després de la sorpresa inicial per haver trencat la directriu del partit, van tenir lloc un munt de trucades amunt i avall a regidors populars gironins. La consigna: mantenir el silenci.

Només es podia escoltar un únic missatge totèmic de la direcció del partit: “Ja ha expressat quina és la seva posició pel que fa a la polèmica al voltant de la immersió lingüística”, van dir fonts de la direcció. Ni Concepció Veray ni, a través d'ella, el president del PP, Enric Millo, van voler dir res de res.

LA XIFRA

1
únic regidor
del PP a Girona ha votat de moment a favor de l'escola catalana.
Darrera actualització ( Divendres, 16 de setembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter