L'equip de govern de Gandesa (CiU i el PP) ha dedicat bona part dels primers cent dies de mandat a millorar la gestió econòmica de l'Ajuntament. “No és un problema de recursos, sinó de deixadesa i desorganització”, ha manifestat l'alcalde, Carles Luz (CiU), que denuncia que el govern anterior no aprovava el pressupost fins que s'acabava l'any. Els reptes per als pròxims mesos són tancar els comptes municipals, signar un conveni amb la Generalitat i el Consell Comarcal de la Terra Alta per gestionar l'arxiu comarcal i millorar els carrers del nucli antic per revitalitzar-lo econòmicament i turísticament.
Política
Gandesa
El repte a Gandesa és millorar la gestió econòmica
Notícies relacionades
Notícies de ...
L.M.
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 19-09-2011 Pàgina 29
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.