Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
baix llobregat

Balsera proposa gestionar serveis de la Generalitat

El president del Consell Comarcal del Baix Llobregat fa una defensa aferrissada de la institució

Joaquim Balsera, president del Consell Comarcal del Baix Llobregat i alcalde de Gavà Foto: J. RAMOS.

El president del Consell Comarcal del Baix Llobregat, Joaquim Balsera, va reivindicar ahir el paper de la institució supramunicipal com a resposta a les veus que durant l'estiu n'han suggerit l'eliminació. L'alcalde socialista de Gavà va anar més enllà i va afirmar que proposarà a la vicepresidenta de la Generalitat, Joana Ortega, que el Consell assumeixi la gestió d'alguns serveis territorials de l'executiu català, posant com a exemple la delegació d'Ensenyament situada, com la seu del Consell, a Sant Feliu de Llobregat, per “reduir costos” i per transmetre una idea: “Els ajuntaments també som govern.” En aquest sentit, Balsera recordava que el Consell dona veu i serveis mancomunats als municipis més petits de la comarca i va defensar la vigència de la institució, en comparació de la nova Àrea Metropolitana de Barcelona, que no inclou –recorda– les 30 ciutats del Baix Llobregat i que deixa fora, per exemple, Martorell i Abrera.

Com a nou president del Consell, Balsera es planteja apostar per “la marca Baix Llobregat” per avançar en la promoció econòmica. En aquest sentit, proposarà als alcaldes de la comarca, començant per Molins de Rei, comercialitzar conjuntament el sòl industrial del Baix Llobregat per tenir més rellevància.

Beques de menjador

A banda de reunir-se en breu amb Ortega, Balsera també té previst trobar-se amb la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, per demanar-li que aporti “mig milió d'euros” per complementar la partida, de beques de menjador, retallada pel govern, i afrontar la demanda.

Darrera actualització ( Dissabte, 24 de setembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter