Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
VALLÈS OCCIDENTAL

ICV-EUiA no descarta a Rubí un pacte d'esquerres

El grup municipal d'ICV-EUIA a Rubí va referir-se ahir a la crida de l'alcaldessa, Carme Garcia, perquè els partits s'afegeixin al govern del PSC en minoria. La portaveu ecosocialista, Marta Ribas, va dir que està oberta a negociar un futur acord de les formacions d'esquerres –que inclouria ERC–, però també que no han mantingut cap contacte amb el partit socialista, sobre aquest aspecte, des d'abans de l'estiu: “No és cert que hi hagi només una alternativa, que sigui pactar amb CIU”, va comentar, tot recordant que “la majoria de la ciutat” va votar les esquerres. “Si no s'ha arribat a aquest acord és perquè una part del PSC no l'ha volgut”, hi va afegir, tot vinculant el trencament de les relacions postelectorals a la crisi viscuda arran del ple d'investidura. L'informe policial que relatava les tensions viscudes entre els regidors i el col·lectiu d'“indignats” a la sortida de la sessió anomenava diversos membres d'ICV i d'EUiA, cosa que va forçar la coalició a demanar una rectificació. En no arribar, les posicions es van allunyar fins al dia d'avui, tot i la negativa dels ecosocialistes de començar el mandat tot “judicialitzant la política”. Tot i això, es mostren oberts a negociar les ordenances i el pressupost del 2012.

Darrera actualització ( Dimecres, 28 de setembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter