La junta de personal i el comitè d'empresa de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet critiquen la manera com el govern municipal ha dissenyat la nova organització interna del consistori.
El comitè considera que “s'ha actuat unilateralment” i que s'han “vulnerat de manera flagrant els drets de consulta i participació dels representants dels treballadors”. Segons fonts del comitè, el nou organigrama “passa de 4 a 7 àrees” i té “uns grans forats” en què “falten els principis de racionalitat, austeritat, eficàcia i eficiència”. També creu que la creació dels nous caps de serveis és “innecessària”.
El govern, en canvi, assegura que la reestructuració obeeix a una major eficiència administrativa i suposa, en conjunt, un estalvi d'uns 263.000 euros.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.