Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
barcelonès

Critiquen el nou organigrama del consistori colomenc

El comitè d'empresa lamenta que la nova estructura s'hagi fet sense consens

La junta de personal i el comitè d'empresa de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet critiquen la manera com el govern municipal ha dissenyat la nova organització interna del consistori.

El comitè considera que “s'ha actuat unilateralment” i que s'han “vulnerat de manera flagrant els drets de consulta i participació dels representants dels treballadors”. Segons fonts del comitè, el nou organigrama “passa de 4 a 7 àrees” i té “uns grans forats” en què “falten els principis de racionalitat, austeritat, eficàcia i eficiència”. També creu que la creació dels nous caps de serveis és “innecessària”.

El govern, en canvi, assegura que la reestructuració obeeix a una major eficiència administrativa i suposa, en conjunt, un estalvi d'uns 263.000 euros.

Darrera actualització ( Dissabte, 1 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter