Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
Maresme

El PSC renuncia a crear la plaça de gerent a Pineda

Un acord polític en silencia les raons, però l'oposició en ple s'atribueix el mèrit

Detall del ple de dijous a Pineda on el PSC, al, govern, va anunciar que renunciava a crear la plaça de gerent. Foto: T.M.

El PSC de Pineda, que té majoria absoluta, ha fet marxa enrere i ha anunciat que no crearà la polèmica plaça fixa de gerent. L'oposició en ple de l'Ajuntament –el PP, CiU, ERC i 100x100 per Pineda, amb el suport dels grups sense representació de la CUP i ICV-EUiA– havia denunciat que aquesta plaça era una excusa perquè l'alcalde, Xavier Amor, “col·loqués” l'actual càrrec de confiança del govern i cap de la campanya del PSC de les eleccions municipals.

Mitjançant un breu comunicat, en el ple de dijous es va retre compte d'un acord entre tots els grups pel qual el govern local es comprometia a eliminar la plaça de funcionari. La decisió venia acompanyada del vistiplau de l'oposició de traslladar a un pròxim ple la discussió sobre el recurs que havien presentat i que s'havia de resoldre dijous. El recurs exigia al govern socialista que anul·lés la plaça perquè, al seu entendre, s'havia vulnerat el dret dels grups a ser informats i perquè era contrària a l'ordenament jurídic vigent.

Totes les formacions van coincidir a dir que no es descartava portar l'assumpte al tribunal i, malgrat l'acord polític de no fer sang amb la rectificació, ahir la majoria de líders polítics locals van presumir, en les xarxes socials, d'haver aturat la creació de la plaça.

Darrera actualització ( Dissabte, 1 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Francesc Bonastre (Pineda de Mar)

Que no sigui funcionari fix, no vol dir que sigui un càrrec de confiança. Que segueixi treballant i cobrant i que faci una funció què personalment no sé de què serveix, però que en fi, de martingal·les, aquest món està ple!

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter