La policia local ha detingut aquest dimecres el regidor del partit independent Força Masquefa, Juan José García Mora, per haver atropellat l'exregidor d'urbanisme d'Independents per Masquefa (IPM), Xavier Manuel, i el veí de la localitat J.I. Els fets han passat després que l'exedil hagi despenjat una bandera espanyola que el presumpte agressor, que també ha estat amb anterioritat regidor del PP, havia penjat sense cap autorització en una barana situada davant de l'Ajuntament.
Les dues víctimes estaven parlant en un carrer lateral al consistori quan García Mora els hauria atropellat amb el seu cotxe. El veí amb qui estava parlant l'exregidor, i que respon a les inicials J.I., és la víctima que ha resultat més malparada de l'agressió, ja que García, després d'atropellar els dos joves, ha baixat del cotxe amb un pal i ha colpejat el noi, provocant-li diverses contusions.
Segons fonts de l'Hospital Sant Joan de Déu de Martorell, on ha estat evacuat, el jove ha patit una fractura a la tíbia i el peroné esquerre que li ha provocat una ferida oberta. Segons l'hospital, el noi, que es troba pendent d'estabilització, haurà de ser intervingut quirúrgicament aquest dijous.
L'Ajuntament de Masquefa, a l'Anoia, ha convocat un ple extraordinari aquest vespre, a les 20.30h, per condemnar el fets.
Un regidor polèmic
Juan José García Mora és actualment regidor del partit independent Força Masquefa. Fins l'any passat García era regidor del PP, però el 22 de maig es va presentar com a candidat de Força Masquefa.
L'any 2006 García va desfermar una polèmica quan va repartir un document que convidava a rebutjar el projecte d'Estatut que llavors s'estava debatent perquè, segons ell, afavoria “gossos, golfos, lladres, borratxos, drogoaddictes i gent a la qual se li pot anomenar gentussa”. A conseqüència del text, el llavors president d'ICV, Joan Saura, va demanar al president del PP català, Josep Piqué, que prengués mesures davant els “insults” i “difamacions” de García.
El manifest que va difondre el PP de Masquefa afirmava que el nou Estatut afavoria que “quan una persona treballadora comet una infracció de trànsit ha de pagar per força mentre quan un lladre roba un cotxe no se li pot dir res perquè seria un marginat de la societat”. Saura ja va proposar llavors a Piqué que expulsés els autors del pamflet.

































Comentaris
des de aquí la meva solidaritat amb als persona's atropellades per aquest botifler fanàtic! amb una Catalunya independent aquestos elements simplement no existirien! sento vergonya aliena
Suposo que el ple extraordinari és per condemnar la retirada de la bandera espanyola.... seria el més just.
Pedro, dos supòsits: a) Estàs avorrit, ningú no t'escolta quan opines a casa i et fiques als fòrums dient bestieses per sentir que el que dius és important, encara que sigui una parida. b) Realment t'és indiferent que algú (ideologies al marge) hagi atropellat dues persones com tu i com jo amb la intenció de fer-los mal. En el cas del primer supòsit no t'hauria de preocupar. El segon sí, si realment és el cas, estàs al límit del que en general s'entén per un ésser humà. Si és el primer supòsit, no et molestis a respondre perquè passaré de tu (com deu fer si és així la majoria de gent que t'envolta). Si és el segon hauries d'anar a veure un professional.
Bona nit
Pedro Sanches, en el plè es proposarà segurament retornar la bandera a una urna digna d'aital honor. Per tant es probable que l'emboliquin amb honors, l'embadurnin de vaselina beneïda per un pater castrense i li reintrodueixin a Don Juan José García en el més íntim (i recte) espai de que disposa tant honorable fulano. Tot això explicat-li-ho ben traduït a la parla de les mones de gibraltar... i parlant poquet a poquet. No fos que es perdés. Capicci cazzo?
Una vegada més, es demostra que tots els colonitzadors espanyols, no tenen escrúpols no tenen vergonya ni dignitat. Com he dit sempre són uns cavernícoles . Franco tenia raó en allò que ho va deixar "atado y muy bien atado". El franquisme, dissortadament, continua en la mentalitat dels espanyols. . Aquest n'és un de tants exemples. Espanyols: FORA DE LA NOSTRA NACIÓ !!!! INDEPENDÈNCIA JA !!!!!!
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.