El secretari general de CiU i candidat al Congrés, Josep Antoni Duran i Lleida, ha carregat contra la Conferència Episcopal Espanyola després que els bisbes espanyols hagin emès una carta on demanen “la tutela de la unitat d'Espanya” per sobre dels nacionalismes.
Duran ha recordat que la doctrina de l'Església defensa les nacions culturals i el seu dret a l'autodeterminació i ha fet menció a Joan Pau II i Benet XVI per remarcar als bisbes espanyols que l'Església defensa els drets dels pobles.
El candidat de CiU al Congrés ha demanat una resposta dels bisbes catalans i ha assegurat que “es deixarà la pell” pel dret a decidir. Duran ha fet aquestes declaracions en un acte de precampanya a Tarragona.

































Comentaris
Sorprenent Duran. És possible que estigui canviant?
uyyyyyy Duran !!!!has vist la "llum" d'una vegada o que?
Carai, aquests bisbes espanyols, són de pura raça!
Igual vaig errat, però jo no esperaria gaire cosa de l'Església catalana actual!
Ostres tu, tenim emprenyat en Duran ! Ay Duran maco que aniràs a l'infern ! Jo sempre penso que aquest homenot li escau molt be el qualificatiu de "Carca", i fins i tot, també ho comparteix més d'un peix gros de CDC.
La Conferència episcopal el que ha fet és "entrar en campanya" per promoure el vot al PP i en Duran, lògicament, defensa el seu hortet -els vots que el duran a Madrid i determinaran el "tamany" de la seva presència.
A defensar Catalunya hi estem cridats tots. També els missaires.
Ho tenim malament amb els bisbes "catalans" Varen trossejar el bisbat de Barcelona per tal de posar-hi bisbes "cuéncavos" No tenim cap Deig, que jo sàpiga.
Em pensava que espanya era un pais laic!!
Jordi Valls, deixeu fer a la conferència episcopal, sembla que volgueu guanyar galons al PP.
Les prostitutes també estan cridades a defensar Catalunya.
Suposat Jordi Valls, em sembla que viostè està una mica malament d'arguments i de salut. Faci mirar-se les dues coses i deixi de dir tantes bajanades!
En Jordi Valls em sorpren, ara resulta que un dels seus referents és en Jordi Ferran del PSOE català, un conegut terrorista amnistiat amb les lleis de la transició.
Mentre els nacionalistes catalans ens menjem entre nosaltres, los "nacionalistas españoles" estan UNITS del TOT per atacar CATALUNYA. Espero que algun dia aprendrem la lliçó i anirem MÉS UNITS per defensar CATALUNYA.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.