Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Duran acusa el PSOE de retallar més en Sanitat que en Defensa

El cap de llista de CiU al Congrés acusa Chacón de fer demagògia quan critica les tisorades del govern català

El candidat de CiU al Congrés, Josep Antoni Duran i Lleida i el president de Foment, Joaquim Gay de Montellà Foto: ACN.

El cap de llista de CiU al Congrés, Josep Antoni Duran i Lleida, va acusar ahir el govern del PSOE de retallar més en Educació i Sanitat que en Defensa. Sota aquest argument, Duran va acusar la candidata del PSC i ministra del ram, Carme Chacón, de fer “demagògia” quan critica les retallades del govern català.

Duran fa aquestes crítiques a través de la carta setmanal que penja al seu web. En aquest mateix mitjà, el candidat de la federació també destaca que aquells que “amb la seva gestió han deixat amenaçat de mort” l'estat del benestar són els que acusen ara CiU de voler-lo “desmantellar”.

Duran va ser dur amb el PSC per les seves crítiques a les retallades, no en va fonts de CiU ja admeten que aquestes actuacions els poden restar vots el 20-N. Per contrarestar les crítiques, Duran va advertir que les retallades socials del govern espanyol són proporcionalment més grans que les de la Generalitat. “A Catalunya, el pressupost d'Educació baixa un 7,6%, a Madrid el govern socialista el baixa en un 7,8%”, va assegurar Duran.

Demana suport a la patronal

Duran i Lleida va reclamar ahir el suport de la patronal catalana amb vista al 20-N donant per fet que el PP és qui governarà a l'Estat espanyol. Una situació que, segons Duran, obrirà una greu crisi interna en el si del PSOE, de la qual “trigarà molt a refer-se”, diu. Per aquest motiu, considera que el PSOE no podrà actuar d'alternativa ni fer de contrapès en un govern del PP. En un acte amb la junta directiva de la patronal catalana de Foment del Treball, Duran va apostar per canviar el marc laboral de les empreses per dotar-lo de més flexibilitat i mobilitat, i perquè lligui els salaris amb la productivitat i abordi a fons el problema de l'absentisme laboral per guanyar en productivitat.

Darrera actualització ( Dissabte, 29 d'octubre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter