Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
política

El govern de Torroella diu que moltes de les propostes de l'oposició ja les estan fent

Assumeixen una part de les peticions d'ERC i UPM per consensuar el pressupost

Jordi Cordón , Lluís Coll i Josep Maria Rufí, en primer terme, en una foto de tot el consistori Foto: A.V.

L'alcalde de Torroella de Montgrí, Jordi Cordón (CiU), va manifestar que les propostes que li han fet arribar les principals forces de l'oposició, ERC i UPM, amb vista a consensuar el pressupost municipal del 2012, ja són en la proposta del govern. “La majoria ja les estem fent”, va afirmar Cordón, després de valorar les d'ERC (rebaixar la partida de béns i serveis de 150.000 euros, fer el projecte de la seu de la Policia a Torroella, fer l'oficina de turisme a Torroella, renegociar els contractes que acaben el 2012, com ara el servei de recollida d'escombraries, i la millora dels carrers del nucli antic) i d'UPM (potenciar la darrera fase de l'Espai Ter, fer el 2012 el parc de la Pineda de l'Estartit, seguir el pla de millora dels carrers del nucli antic, adequar la seu de Creu Roja o buscar un nou espai i donar la mateixa ajuda a Estació Nàutica i a l'Associació de Comerciants).

L'alcalde preveu fer el projecte de la policia durant el mandat, instal·lar l'oficina de turisme a l'Espai Ter, fer la nova seu de Creu Roja i rebaixar els nous contractes del 2012, però va recordar que no es pot rebaixar la partida de béns i serveis ni fer, el 2102, el parc de la Pineda. El que tampoc preveu, però, és reformar els carrers del nucli antic, encara que no descarta, però, reformar-ne un abans d'acabar el mandat.

Darrera actualització ( Dijous, 10 de novembre del 2011 12:13 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Vicenç Esteban (Badalona)

Apart de les negociacions entre les formacions polítiques presents a l'ajuntament, no penseu que caldría copsar l'opinió dels  contribuïents a l'hisenda municipal ?  L'acte dels 100 dies de govern va estar mancat de una informació que va restar amagada als calaixos. Els augments  abusius ( molt per sobre del IPC )  de certes taxes, ens demostra que desde les administracions,  i la de Torroella de Montgrí- L'Estartit  no es cap excepció, sempre  s'gafa el camí mes fàcil, els de les butxaques desl veíns....

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter