La regidora del PP a l'Ajuntament de l'Escala, Mercè Garcia, es va abstenir en la votació de l'últim ple en relació amb la moció proposada per ICV en favor de la dació en pagament en les hipoteques. Segons va explicar Garcia, ella està d'acord amb el fons d'aquesta moció, però no amb la forma, ja que no creu que l'Ajuntament sigui el lloc per discutir-ho. En concret, diu: “Comparteixo el fons, però no la forma, atès que la forma d'aconseguir que la hipoteca es pugui cancel·lar amb el lliurament d'allò hipotecat i, que els sostre mínim d'interès no esdevingui abusiu, no és presentant una moció en el ple corporatiu, sinó davant el Congrés dels Diputats, amb una iniciativa parlamentària per canviar la llei Hipotecària.”
Política
l'escala
Abstenció del PP en la dació de les hipoteques
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 11-11-2011 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.