El president de la Generalitat, Artur Mas, ha alertat aquest diumenge que votar PP “suma zero”, perquè significa canvi a Espanya però va en contra de Catalunya.
En canvi, ha dit, que optar per CiU és un vot doble, perquè “suma pel canvi i suma per a Catalunya, mentre que el vot popular suma zero, perquè suma pel canvi però resta per a Catalunya”.
“Juguem doble el 20-N”, ha reclamat durant el míting central de CiU a Reus, on ha advertit que Catalunya passarà anys “molt difícils” amb una majoria absoluta del PP i una federació nacionalista dèbil.
“Si passa això que Déu ens agafi confessats, perquè haurem begut oli i passarem anys molt difícils, més del que preveiem ara”, ha subratllat.

































Comentaris
Doncs ens haurà d'agafar confessats perquè la majoria absoluta és evident, ara se n'adonen els de CiU? Suposo que si tan terrible és el PP i és a la vegada el soci prioritari de CiU a la generalitat i a les diputacions, aquí alguna cosa no s'explica del tot bé...o no és tan terrible, o ho és i tan els fot, o CiU no és ben bé l'antítesi del PP.
Benvinguda una majoria del PP si nosaltres excercim del dret de decidir.
President Mas, si vostè creu de debò que vota al PP suma zero i resta per Catalunya, perquè coll..... els ha donat tant de poder a les institucions, ajuntaments i diputacions, ho hem de creure que vostè i el seu partit volen perjudicar a Catalunya de forma predeterminada, crec que fa molt de temps el bipartit ha perdut el nord, sols s'han d'escoltar les discrepàncies en les seves manifestacions, segons si el que parla és d'Unió o de Convergència. Als catalans ens fa falta una Convergència atrevida i coherent, sense aquest gran partit, mai podrem aconseguir la independència, però ha de saber triar els amics, i fins ara no ho esta fent
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.